2012. október 2., kedd

Sorsoltunk!


Lejárt a játékom határideje, így tegnap este gyerekeim hangos közreműködésével sorsoltam. De mielőtt még elárulnám a nyertes(ek) nevét, megmutatom a nyeremény egyik felét, az anyagokat. 7db különböző méretű anyag. A legkisebb 40x25cm a legnagyobb talán 60x45cm. Van benne Kanava, Panama és Perlicska, van benne fehér, halvány sárga, bézs, kék. 



És most jöjjön a névsor. SOKAN, 21-en jelentkeztetek játékra, aminek nagyon örülök. Gondolom ez a megadott játék idő hosszúságának is köszönhető. Sokan látogattatok el hozzám, köszönöm!


Már a Bebi skótkockás kalpagjában a nevek.


A  hozzászólásom elején "elszóltam" magam, két nyertest sorsolok. Eldöntöttem magamban a játék kezdetén, hogy ha 20 felett lesz a létszám, két díjat sosolok ki. Ehhez még hozzájön, hogy két gyerkőcöm van, és mind a kettő húzni akart (Bebi többet is). Tehát az első nyertes, aki megkapja az anyag csomagot + hímzést + még valamit (nem tudom mit, kitalálom :-)

1. dobpergés------- Bebi sorsol---------

és a nyertes-----------

2. dobpergés-------Marci sorsol--------

és a nyertes---------

Ő kap egy hímzést + valamit, meglepit?

Ennyi volt az első játék, de a többiek se búsuljanak. Hipp-hopp eltelik az a pár hónap, és a blogom első szülinapján is játszunk egyet.
Gratulálok a nyerteseknek, és kérlek jelentkezzetek nálam a tothzofia@gmail.com
e-mail címen (címet kérek).
És amit még kérek Tőletek,türelem. Igyekezek gyorsan elkészíteni az ajándékokat, ahogy már tőlem telik :-) 
Annyit elárulok, hogy a mintákat a régi kedvenc szlovák újságaimból választottam. Népies minták, szlovák vidékről (de ki tudja, keveredett ez már akkor is).

Ja, és így a végén elárulom, hogy én is NYERTEM. Ebben a hónapban már másodszor kedvezett nekem a szerencse. Most Fidike játékán nyertem. 
Köszönöm szépen, nagyon örülök!!!  




6 megjegyzés:

  1. Gratulálok a nyerteseknek, köszönöm a játék lehetőségét! :)))

    VálaszTörlés
  2. ... és nagyon aranyosak a gyerekeid!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Jaj de jó, jaj de jó!!!! Köszönöm!!! Nagyon örülök:)!!
    Ráadásul a blogger nálam még nem is hozta a bejegyzésed, Zora szólt rám, hogy "héé, nyertél!":).
    Nagyon köszönöm, a kishercegnőnek külön pusszantásokat küldök:).
    Írok mélt:).

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a nyerteseknek! Köszönöm a játékot!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen köszönöm, örülök, hogy én lehetek az egyik nyertes! :-)
    email-t elküldtem. :-)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok a szerencsés nyerteseknek, neked pedig nagyon köszönöm a játék lehetőségét!
    Szeretettel: Maminti, a kicsi zöld tündér

    VálaszTörlés