2014. február 7., péntek

Gyors helyzetjelentés

Nem tudom mikor lesz időm rendezni a blogot (egyáltalán lesz-e időm írni továbbra is), de hímezni szeretnék. Most csak pár kép a két aktuális hímzésről
Palkó - Hagyományőrző SAL - 3 rész készen - lassan megszokom a vásznat. Kicsit lazábban próbálok hímezni, úgy ahogy sikerül is. Sokkal szebb lett 2.-3. rész. 



Tanner Tímea - Tulipános SAL - 2. fázisfotó - a keretet hímeztem, hogy lássam ráférek-e a vászonra, mert kicsit elszámoltam magam.
Teával festettem, a színe szép lett ( a képeken nem látszik) csak kicsit márványosabbra szerettem volna. Majd a következő festés jobb lesz :-)

A piros DMC színátmenetes, még gyakorolnom kell ezzel a hímzést. Kicsit sötétlem a sötét részét, de tetszik. Most már valamivel több van kihímezve, de még nem fotóztam.






És végezetül - pizsamaparty volt a suliban különböző vetélkedőkkel. Ez egy kép a szájjal lisztben keresés után Bebiről. Aki már 6 éves mult és a héten beíratkoztunk a suliba is. Már nagyon vájra.


Kellemes hétvégét kívánok Nektek.

7 megjegyzés:

  1. Szépen alakulnak a hímzések!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek a hímzések, a pirosat már a másik blogon is megcsodáltam! Bebi:D

    VálaszTörlés
  3. Szépen haladsz a hímzésekkel !

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek! :)
    Rohan az idő! Bebi is sulis lesz... még jó, hogy mi nem öregszünk! :))))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól mutat a SAL a piros anyagon. A tulipánosra is kiváncsi vagyok!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek lesznek a SAL-ok. :-)

    VálaszTörlés
  7. Most jöttem rá,hogy ki vagy . Gyönyörűek a hímzéseid.Babi

    VálaszTörlés