2016. március 16., szerda

2016/7 - Hóvirág

Régóta tervben volt tavaszi virágok hímzése. Kedvenc évszakom a tavasz, és talán az összes tavaszi virágot kedvelem, de azért még mindig a tulipán a nyerő. A CH-n indítottak egy SAL-t Gerda Bengsston mintáiból. Nagyon sok szép virág, mezei virág, növény mintája van, érdekes színösszeállításokkal. Elsőnek kiválasztottam a hóvirágot (amit egy sárga és egy fehér nárcis fog követni, a sárga már készülőben). 



Már a múlt csütörtökön (lehet hogy pénteken hajnalban :-) kész volt, azóta nem voltam képes lefotózni. Na ez vagyok én. Ma is csak úgy sikerült, hogy behoztam az irodába és itt fotóztam.
Elég érdekesek a színek, gondolom a kétszeri átváltás (eredeti fonal-DMC-Anchor) sem segít neki, de igazából  az összehatás nekem tetszik.
Az ajtóra szeretnék díszt csinálni belőle, de nem kaptam hozzá koszorú alapot. Sima vesszőkoszorú kellene, de ahol néztem csak szív alak volt. Ha nem lesz más, akkor megveszem azt. Remélem a héten sikerül beszereznem. A két nárcisznak ugyanazt a befejezést szánom, két barátnőm kapja majd húsvétkor, úgyhogy bele kell húznom. Ugyan miért mindig az utolsó pillanatban születnek ezek a gondolatok? 

Köszönöm, hogy meglátogattál :-) Kellemes tavaszvárást kívánok! 
(remélem a tegnapi havazás csak sima tévedés volt az égiektől)

8 megjegyzés:

  1. Jó gyors vagy! :-) Szerintem a szineknek semmi bajuk nincs, így szép ahogy van!
    Láttam én is a virágokat, de túl sok pótolni valóm van:-(
    Üdv Kata
    (katamese.hu)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Kata :-) nekem is sok befejezni valóm van, de nincs tavaszi ajtódíszem, így belevágtam. Van, hogy 4-5 napig nem hímzek, utána 2-3 nap késő éjszakáig. (meglátogattalak)

      Törlés
  2. Nekem is nagyon tetszik a színe! Pasztelles hóvirág :)
    Örülök, hogy hímzel, de tényleg!
    Szombaton küldöm a SAL4-et :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnéztem otthon a hóvirágot, és ilyen paszteles zöld színe volt. Jók ezek a minták, olyan életszerűek, pedig a színek nem folynak egymásba, igaz rengeteg színt használ.
      Igen Ildikó, én is számon tartom a dátumokat ;-)

      Törlés
  3. Nagyon bájosak. Kíváncsi vagyok a befejezésre!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Rita, én is ;-) remélem a hétvégén sikerül elkészíteni.

      Törlés
  4. Nagyon szépek lettek a hóvirágaid !

    VálaszTörlés
  5. Hú, nagyon tetszik ez a hóvirág, úgy ahogy varrtad ! Biztos nagyon szép lesz a tavaszváró koszorúd ezzel a virággal.

    VálaszTörlés