2012. január 16., hétfő

Szerelem első látásra...

Igen, az volt.
Andulka blogjában megláttam három gyönyörű Tralala - Floralie mintát. Azonnal beleszerettem, és azóta csak keresem-keresem, de nem találom. Segítséget kérek. Hol lehet a Tralala mintákat megvásárolni, vagy ha ezek nem vásárolhatók, akkor honnan tudnám letölteni? Már második napja keresem az online áruházakban, de Tralala mintát nem találok. Nem vagyok járatos ezekben a dolgokban, eddig csak újságokból hímeztem. 
Mivel a blogom új, és látnivaló sincs feltöltve még - természetesen a gyerkőceimen kívül, őket is érdemes megnézni :-) - nem tudom eltéved-e valaki erre felé, aki tud nekem segíteni. Ha igen nagyon hálás lennék. 
Ígértem kész munkákat. Lesznek, csak (és most jönnek a kifogások):
    * nem is olyan egyszerű szép fotókat készíteni, főleg ha az ember lányának új gépe van, amit még nem tud használni, ráadásul nincs is a fotók minőségével megelégedve (mégsem ezt a gépet kellett volna megvásárolni?)
    * gyötör az állandó időhiány, vagy egyszerűen csak nem tudom az időmet beosztani? Vagy túl sok mindent akarok belegyömöszölni a nap 24 órájába? Azt hiszem előbb a fejemben kellene rendet raknom, majd bevezetnem egy rendszert, amit be kellene tartanom..... :-). Sok itt a "kellene". Talán visszatérek a jól bevált listázáshoz.
Túl sok a szöveg, meg kell tanulnom tömören fogalmazni (ki győzi ezt a sok sületlenséget olvasni).

A mai bejegyzésem jelszava - Tralala Floralie - SEGÍTSÉGET KÉREK!

Végezetül egy kép, amit a "nagyfiam" készített a "kicsilányomról" a karácsonyfa tövében ülve. Azok a csodálkozó, ártatlan szemek. Ez volt a negyedik karácsony, de talán a második, amit már felfogott (vagy az első?).  






4 megjegyzés:

  1. Köszönöm a kedves megjegyzésed ,gyere máskor is ajtóm nyitva hátha megcsap a varrás varázsa és szeretete:)
    Nekem sincs időm tudod nyugdíjas vagyok és nem érek rá semmire:)
    ♥Nagyon kedvesek aranyosak a gyerkőcök♥

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Tralalát még nem hímeztem, de nekem is nagyon tetszik. A google-n rákeresve ezt találtam elsőként:
    http://www.casacenina.com/corinne-rigaudeau/tralala-floralie-2.html
    Remélem, segít a minta megszerzésében.

    A Tralala-rajongóknak van egy közös blogjuk is, ahová a kész alkotásokról tesznek fel képeket (mintát nem osztanak meg).

    További szép napot!

    Fidike

    VálaszTörlés
  3. Ami az előtőből kimaradt:

    A Tralala-rajongók blogja:

    http://tralalalovers.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  4. Sikerült megszerezned? Ha nem, írjál nekem mailt!

    VálaszTörlés