2012. szeptember 5., szerda

A volt tanító nénink ajándéka

    Elkészült, az utolsó utánni pillanatban a volt alsó tagozatos tanító néni ajándéka, aminek már júniusban el kellett volna készülnie. Ez vagyok én. Szerintem most is örült neki, remélem. A kép az iskolakezdés előtt 1 órával készült, de a lényeg látszik. 
   A keretet is én készítettem - ajtóüveg keretező lista (ezt mondták róla), levágattam, ragasztottam, tűzőgéppel összetűztem, festettem, csiszoltam (a régies hatás végett) és lakkoztam. Vágattam bele üveget, és már csak az összeállítás volt hátra. Nekem tetszik, lesz folytatása a dolognak.


  Minta  -  Cedar Hill-Country Daisies, kiegészítve a gyerekek keresztneveivel
Anyag - bézs színű Perlicska (ami kb.36-os vászonnak felel meg)
Fonal - Anchor, két szállal, két szálon

Kellemes napot kívánok mindenkinek!


5 megjegyzés:

  1. Nekem is tetszik... :) ... és biztos tetszik a tanító néninek is!
    Ilyen kevesen vannak egy osztályban?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos ilyen kevesen voltak. Most 5.-ben már 18, mert bejöttek a falukról is. Abból a szempontból jó volt, hogy többet tudott velük foglalkozni a tanító néni. Hát éleg szégyen, hogy a valamikori magyar Losonc magyar alapiskolájába csak ilyen kevesen járnak. Volt olyan év, amikor 6 elsős kezdett. Kicsit javult a helyzet, remélem fog is, de fogyunk, erősen. Mármint a szlovákiai magyarok.

      Törlés
  2. ÁLlati szép lett! Sokáig nézegettem! Jó ötlet benne nagyon a csipke.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm lányok! Ennyi dicséret után az ember még nagyobb kedvvel, lendülettel fog hozzá a hímzéshez.

    VálaszTörlés