2013. február 8., péntek

Mamivonat - Fidike tavaszváró játéka!

Már nagyon-nagyon várom a tavaszt. Hoszzú ez a tél, sok a hó. Szeretném már hallani reggel, mikor kinyitom az ablakot a madarak énekét. Hiányzik a "nyitni-kék" és a többi madárfütty. A tulipánok és a nárciszok a kiskertemben. És főleg a napocska, az nagyon. Az elemeim már teljesen lemerültek. 
Akkor várjuk együtt a tavaszt Fidikével, aki Tavaszváró játékot hirdetett nagyon jó ajándékokkal. A kicsilányom biztos nagyon örülne a nyuszinak. Mivel Fidike utolsó játékán én nyertem, nem merek remélni. Akkor majd elkérem a mintát, és megvarrom Bebinek a nyuszkót.
Ha rákattintasz itt oldalon a képre, megtalálod.  

Időközben útjára indítottam a Nemzetközi RR -ben a kendőmet. Egyenlőre marad Szlovákiában, "távol" keletre repült Saroltához. És megjött a Shaara kendője is, már hétfőn, de nem kapkodom el, a hétvégén kihímezem a februári madirkót.
Elkezdtem a CCN naptáras SAL februári mintáját is.
Ha sikerül, hétfőn mutatom.

Addig is játékra fel !!! 
Szép napsütéses hétvégét kívánok!

2 megjegyzés:

  1. Én is játszom, szurkolok magamnak :)
    Szép hétvégét Nektek is!... és én is nagyon várom már a tavaszt...

    VálaszTörlés
  2. Ki tudja, Fortuna vak...:) Várom a beszámolót!

    VálaszTörlés