2014. augusztus 26., kedd

MUK 1

A múltkor írtam, hogy van egy pár befejezetlen hímzésem. Erősen gondolkodtam, melyik legyen az első, és Renato Parolin - Fiori Antichi 7 - re esett a választásom. Gondoltam, ezzel állok a legjobban. Most, hogy nézem, valamivel kevesebb, mint a fele hiányzott még. Az alsó virágig volt kihímezve. Akkoriban azért tettem félre, mert kiderült elszabtam az anyagot, és nem fért volna rá az egész minta. Fejtettem, kicsit átrajzoltam, kihagytam 10 sornyi részt, és várólistára tettem. Ez egy évvel ezelőtt volt, mert akkor kezdtem el, mikor tavaly találkoztam Fidikével. Azóta már megvolt az idei találka is, ami kicsit rövidre sikerült, de jó volt :-)





Szerettem volna közeli képeket, de az én gépen erre nem képes. Ilyenkor visszasírom a régi Kodakot.


A hímzés vége felé jutott eszembe, hogy az egyik nagyon jó barátnőm nemsokára kerek szülinapot ünnepel. Eldöntöttem, hogy neki ajándékozom. Keretezve lesz, a szokásos széles keretet szeretném, mint az utóbbi RP képekre. Átadás után mutatom.

Most hozzáfogok a következő befejezésre váró hímzéshez. Ma reggel már kikészítettem az asztalra. Ennek majdnem a fele van készen, most nem árulom el melyik az. Nem is rosszak ezek a befejezések. Gyorsabban elkészülnek, mint egy új minta, könnyebben belefogok, mert már adott a vászon, a fonalak kéznél vannak. Jaj, belefogni valamibe, ez tart nálam a legtovább, meg a tervezgetés, mintaválasztás.

Már megint szómenésem van, pedig dolgoznom kellene :-(

Köszönöm, hogy erre jártál, megnéztél, és írtál :-)
Szép esős nyárutót kívánok!



10 megjegyzés:

  1. Excellent work, Rozy !!!! I love the pattern and the colours !!!!!!
    Niki

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Vera :-) én csak hímeztem, nekem nagyon tetszenek a Parolin minták.

      Törlés
  3. Szép ez a munka. Közeli nem is kell, összességében szép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, igyekezek mostanában lazábban hímezni, így szebbek az x-ek :-)

      Törlés
  4. Gyönyörű lett! Bátor vagy, hogy átrajzolod a mintát!

    A következő tali hosszabb lesz!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, remélem a mester nem haragszik meg érte :-) mármint hogy módosítottam a mintát.
      A következő hosszabb lesz, nálam lesz és Ildikó is ott lesz :-)

      Törlés
  5. Gyönyörűszép lett! Nagyon tetszenek a színei is! És gyors voltál... csak így tovább!!! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ildikó, igyekezek, de nagyon kevés időm van hímezni. Van olyan hét, hogy kezembe sem fogom a tűt. Ezért jó, hogy félkész munkát fejeztem be, gyorsnak tűnök :-)
      Most is vár az asztalomon egy félkész piros szépség :-)

      Törlés