2012. augusztus 7., kedd

50. házassági évforduló

Na nem az enyém, mi még csak a 13.-at "nyögjük".  Szüleim 1962. augusztus 5.-én kötöttek házasságot Kalondán, egy kis szlovákiai magyar faluban. Összefogtunk a sógornőmmel, és rendeztünk nekik egy meglepetés bulit. 
A reggeli szentmisén a plébános megáldotta őket és nekik szolgálta a szentmisét. Majd a sórognőméknél megreggeliztünk, megfőztük az ebédet, megebédeltünk, finom tortát és sütiket falatoztunk és jól éreztük magunkat. Íme pár kép :
Az ünnepeltek

Bernike

Marci 

Az unokákkal

A család

A hiányzó képével - bátyámmal, aki sajnos 3 éve örökre itthagyott minket

Ez pedig a Jardin Prive szív keretezve. A keretet vettem, a többi az én kezem munkája. Nekem tetszik a szüleim is ˜örütek neki. 



Köszönöm, hogy meglátogattál, gyere máskor is. 


9 megjegyzés:

  1. Elkészült a szíved időre! De jó!
    Szeretettel gratulálok a szüleidnek! Jó látni, hogy vannak összetartó, kitartó házaspárok... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a szüleim nevében is.
      Hát éppen csak elkészült, szombaton éjszaka ragasztottam és csak vasárnap reggel kereteztem be. Aki ismer tudja, hogy ez nálam így a normális :-)

      Törlés
  2. Jaj de irigylem az ilyen szép nagy összetartó családokat! Hatalmas kinccsel bírsz! A Jardin Privé meg húúúúúú, csodálatos, ezt én is ki akarom varrni most márisazonnal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, szeretem a családomat, csak a bátyám hiányzik nagyon :-(
      Ha nincs meg a mintád elküldhetem, jó volt hímezni.

      Törlés
  3. Gyönyöru lett a kep! Gratulalok a szuleidnek! A meglepetes buli remek otlet!Te hol allsz a csoportkepen?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen az ő nevükben is, jó buli volt és igazán meglepődtek.
      Alulról, balról sorolom:
      -a két unokahúgom (bátyám lányai) Adri, Csilla
      - sógornőm, anyum, apum
      - a férjem, előtte a lányom és én (a lépcső annyira keskeny volt, hogy nem ültem, csak a két kezemen támaszkodtam, azért az a furcsa kifejezés az arcomon, kb. a 5. kép volt, már nem bírtam)
      - Marci fiam, aki éppen durcáskodott és nem akart a képen lenni

      Törlés
  4. Gratulálok az ünnepelteknek! Igazán gyönyörű lett az ajándékuk, biztosan büszkék Rád, hogy ilyen szép tárgyakat alkotsz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen az ő nevükben is. Dicsekedik is anyukám mindenkinek, néha már pirulok is :-)

      Törlés
  5. Gratulálok én is!
    Azért az az alkotás sem semmi, ott a lépcső alatt...... :D

    VálaszTörlés