2012. február 24., péntek

Mucha III.

   Hát jó régen írtam már új bejegyzést. Igazat megvallva hímezni sem sokat hímeztem. A dobozom nem lett kész, összeállításra vár. Mennyire jellemző ez rám!!!! Közben elkezdtem a legfiatalabb unokahúgom szülinapjára egy rózsát hímezni, amiből kép készül.
  Az elmúlt hétvége vendégjárással telt - sütöttem, főztem, ki se tettem a lábam a konyhából. Holnap az anyukámék és a sógornőmék köszöntik Bernit a névnapján. Mamától Lidércke által készített "Babagolyt és kombimamát" kapja. 
  Vasárnap Marcit készítem a sítanfolyamra. Elmegy 5 napra a nagyfiam :-( , igaz nem először, de hiányozni fog. Amilyen lelkes volt az elején, mostanra kezdi felfogni, hogy elmegy. 
 Addig is megmutatom a maradék Mucha képeimet. Többen gondoltátok, hogy a Művészeteket már én hímeztem, sajnos nem :-( . De ami késik nem múlik. 
   A négy évszak - Tavasz, Nyár, Ősz és a Tél. Ezeket sem én hímeztem, az újságból fényképeztem. 


Tavasz                                                         Nyár


Ősz                                                                       Tél

   Őszintén bevallom, nekem ezek tetszenek a legkevésbé. Ha valakit érdekel a három sorozatból valamelyik, szívesen elküldöm. Időbe telik, amiből nekem elég keveset osztottak odafent, de az első három "drágakő" már küldhető állapotban van. 
   Remélem legközelebb már saját munkával jövök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése