2019. március 25., hétfő

Kreatív foglakozás

     Március 23-án szombaton falunkban Panyidarócban (Szlovákia, Losonci járás) kreatív foglakozást tartottam. Régóta dédelgett álom volt ez. Többen is megkerestek  már az igénnyel, hogy nálunk is legyen valami ilyesmi, és tanítsam meg őket a decoupage rejtelmeire. Na nem mintha én olyan profi lennék, attól még nagyon messze vagyok, de igyekeztem átadni tudásomat az érdeklődőknek. 
    Nagyon szép alkotások születtek. Nem voltunk sokan, rajtam kívül 11 alkotó, köztük három (a) kislány - Berni és két barátnője. Egy fantasztikusan jó hangulatú délután sikeredett. Nem kis örömömre lesz folytatás is májusban. Remélem akkor a faluból is többen részt vesznek. Most, férjem szavaival élve, eléggé családiasra sikeredett. Pedig azért csináltam a foglalkozást, hogy kicsit felélesszem a falu lakosait, legyen egy kis közösségi élet. De nem adom fel! 
    Megmutattam a szépségeket az FB-n, hátha más is kedvet kap. 
    Mutatok pár képet itt is, ezek egyike sem az én alkotásom, egy két ecsetvonást kivéve :-)










A pávásra még kerül kétfázisú repesztőlakk, de az unokahugomnak el kellett mennie. 




Ezeket a táblácskákat a lányok csinálták, a pávás a Bernikeé.
És még két kép az alkotás folyamatáról és az alkotókról, igaz már hárman hiányoznak róla. Legközelebb rögtön az elején fotózok :-)



    Jó kis nap volt, elfárasztott, de fel is töltött. 
    Sok a munkám, otthon is dolgozok "második műszakban", így a hímzéshez nem jutok hozzá. Sóvárogva nézegetem az aktuális hímzésemet, ami a szem előtt van állandóan, amit nem mellesleg áprílis közepéig be kellene fejeznem, de nem jutok hozzá. A számítógép kicsinálja szemem, így ha nem ülök a gép előtt, akkor inkább pihentetem.
    Most ennyi, remélem legközelebb már saját munkával jelentkezek.

Szép tavaszi napokat kívánok Nektek, sok-sok kézimunkával 



2 megjegyzés:

  1. Nagylelkű dolog ebben az anyagias világban ingyen átadni a kézműves tudást!
    Gratulálok a sok szép munkához, szurkolok a folytatáshoz.

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy sikerélményed volt! Nagyon ügyesek voltak az alkotók, szép munkák születtek!
    Ha "összefutunk", megtaníthatsz engem is :)

    VálaszTörlés