2019. január 30., szerda

Bebikém készítette :-)

    Pár hónappal ezelőtt, mikor már foglalkoztatott a gondolat, hogy újra elkezdem írni a blogot, megváltoztattam a blog nevét. Az okok - nem csak keresztszemes hímzéssel foglakozom, sok más technikát is kipróbáltam, néhányat már eddig is mutattam, és még van a tarsolyomban. Néha olyan érzésem van, hogy mindent ki szeretnék próbálni, örökké motoszkál valami a fejemben. És ez a baj, hogy a fejemben minden nagyon sokáig motoszkál :-) sok időbe telik, míg végre belevágok valamibe. Nekem legösztönzőbb a határidő. Ha valamit határidőre kell elkészítenem, könnyebben belefogok mindenbe, gyorsabban haladok, és szerencsére nem is sokat rontok. A munkámban is így vagyok ezzel, ha le kell adni egy tervet, vágom, mint a répát :-)))))))) Addig képes vagyok elmotyogni az időt, pl. blogírással :-) vagy inspiráció gyűjtéssel, tervezgetéssel.
    De elkalandoztam, mint mindig. Szóval a másik ok a névváltoztatásra, hogy a kicsilány is elég sokat kézműveskedik mostanában, és mivel büszke anyuka vagyok :-) szeretném az ő alkotásait is megmutatni. Ezért lett a blog neve - Rozy és Bebi kreatív világa.
    Ebben a bejegyzésben Bebi alkotásait mutatom meg.

    A salgótarjáni Kreatív ötletek boltjában dolgozik (többek közt) egy csuda ügyes csajszi a Bistei Viki. Az FB-n van minden héten 4x élő adás, ahol különböző kreatív technikákat, alapanyagokat mutat be. Vagy a You tubon a Kreatív percek, ami a salgótarjáni TV adásán látható kéthetente. Abban is Viki "csacsog", ahogy szokták írni. Nagyon ügyes, és nagyon jó hangulatú adások, nagyon jó társaság jött össze a Kreatív Kávézó, szintén FB csopot.




    


   Na szóval, december 15-én volt egy workshop itt nálunk Szlovákiában, ahol ezt a télitájas, havas gömböt készítettük el.
   Mindketten, de én elajándékoztam, még mielőtt lefényképeztük volna. 

Oxfordkék színűre festettük az alapot, a falu képe szalvéta, az lett ráragasztva, került rá még hópaszta is, papír házikók, üvegmosó :-) fenyőfák. Ledes fénysor világítja meg, a Bebié melegfényű, az enyémben hidegfényű van.

És ez a végeredmény :-)
Sokszor akkor jön meg a kedve a kreatívkodáshoz, mikor engem meglát. Ez a kis dobozka is akkor készült, amikor én a két virágos dobozt készítettem.
Be kell vallanom, hogy az övé hamarabb készen lett, nem kombinálta túl a dolgokat, nem agyalt rajta napokat :-) mint az anyukája.
Egyfázisú repesztés, decoupage, festés. A lakkozás már az én dolgom.







    És végezetül két alkotás, amit együtt készítettünk. Sokat szoktunk vitatkozni közben, az egyik workshopon már szét akartak ültetni minket :-). Sajnos én nagyon irányítani szeretném őt, azt akarom, hogy tökéletes legyen az alkotás. Neki megvan a saját elképzelése, ami nem mindig egyezik az enyémmel. Le kell küzdenem ezt az irányítási kényszert.


Téli lámpás, szülinapra készült. Vettem egy fehér, fa lámpást, azt téliesítettük, díszítettük fel. Hópaszta, fa hópelyhek, "fagyos" díszek, bogyók, gömbök, fenyőágak és három led mécses.

    Az unokatestvérem nősült 2017 nyarán, nekik készítettük Bebivel ezt a pénzátadó képecskét.
   Szintén egy élőadásban készítette Viki, Salgótarjánban a boltban vettük a hozzávalókat. 
Decoupage, strasszok, kontúrozó, csillámpor festés, szívecskés szalag és természetesen fa képkeret.
    Ráadásul a menyasszonynak ilyen "bogara" van, csak fekete.

Megint hosszúra sikerült. Ez van, ha évekig nem jelentkezek :-)

Köszönöm, hogy benéztél. Kívánok nyugodt hímzős, alkotós téli estéket.




2 megjegyzés:

  1. Aztaa, de ügyesek vagytok! És milyen jó hatása van az anya-lány kapcsolatra a közös alkotás!:)
    A pénzes autó a kedvencem! A téli gömböket nagyon szeretem, jó lenne egyet készíteni.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Rozy! vikit én is ismerem a Kreatív ötletek boltjából, nagyon szeretem a videóit, tényleg nagyon jó a társaság, örömmel várom, minden alkalommal. Most majd kicsit várni kell, míg újra látjuk, mert elhagyta a boltot.
    Nagyszerű dolgokat látok Nálad, nagyon kreatívak vagytok.Gyönyörű dolgokat készítesz, készítetek!
    Mintha magamra ismernék sok mondatodból.! :))))
    Én is sok mindent kipróbálok, és időnként nagyon tudok halogatni! Jó volt olvasni, hogy rokonlelkek vagyunk, egy- két dologban.
    Várom a következő szépséges alkotásaitokat! :)

    VálaszTörlés