2019. január 22., kedd

Decoupage

      És akkor induljunk el visszafele az időben :-)
Valamikor szeptember-október környékén készült két teás (vagy akár ékszeres, ki mire használja) doboz is. Két nagyon jó barátnőmnek, azonos mintával, kicsit már kivitelezésben.


 Decoupage, egyfázisú repesztés, stencilezés - 3D-s gessoval és akril festékkel, festés - pacsmagolás :-) és az ominózus transzfer, ami nekem nem nagyon sikerül.
A doboztető belsejére transzferáltam egy-egy szép idézetet, ami át is ment, csak a transzferoldat leszedte pár helyen a festéket, még a lakkon keresztül is.
Na ezt még gyakorolni kell :-)





Használtam még egy kis bronz antikoló pasztát is.

És ez a másik.
Ezen kék a stencilezett virág, a másikon barna - ezen a képen látni mindkettőt.











Ebből a műfajból készült még két szerencséthozó lóhere is.


 A nagyobbik keresztfiamnak és barátnőjének készült, hogy segítsen nekik az egyetemi vizsgákon :-)
Az ötlet a komasszonyomé a szalvétát is ő találta, én csak formába öntöttem az elképzelését.
Hát mit mondjak, nem volt egyszerű erre formára decoupage-olni a szalvétát, de másodszori nekifutásra sikerült.


Van rá stencilezve Heavy body géllel egy inda minta, de olyan vékony volt a stencil, hogy ez csak fényben, megdöntve látszik. Talán egy kicsit a felső levélen megcsillan :-)
Kaptak egy-egy "élő" katicabogarat is.











Mára ennyi, a következő bejegyzéshez fotóznom kell, úgyhogy nem tudom mikor írok legközelebb.


Köszönöm, hogy itt voltál. Remélem tetszett, amit láttál, és újból ellátogatsz hozzám, ha csak így virtuálisan is.
Szép téli, kézimunkázós estéket kívánok Nektek !


3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek a dekupázsolt dolgaid, nekem ez nem jött be. Próbálkoztam, de nem igazán sikerült.
    A lóhere fantasztikusan jó ötlet, a dobozok pedig gyönyörűségesek!
    Kíváncsian várom a további bejegyzéseidet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A salgótarjáni Kreatív ötletek boltjából van hetente élő adás az FB-n, Bistei Vikivel, tőle nagyon sokat tanultam, voltam már workshopon is náluk. Vagy a you tubon a Kreatív percek, onnan is sokat lehet tanulni, abban is ő szerepel.

      Törlés
  2. Milyn ügyesen decoupage-olsz!
    (Majd teszek egyszer egy nagyobb képet az olvasásmérőről! :o))

    VálaszTörlés