2019. január 17., csütörtök

13 szépség

     És akkor mutatom az urolsó általam készített ajándékot, amit unokahugom és újdonsült férje kapott. Régen terveztem ezt kihímezni, és a sok kontúr ellenére szerettem is. Nem utoljára készült ez sem.
     A szokásos perlicska vászonra készítettem, Anchor fonalakkal, nem mind a megadott szín. A vásznat fekete teával festettem, márványosabbra szerettem volna, de nincs nagy tapasztalatom, így nem teljesen úgy sikerült, ahogy elterveztem. 

A dátumból látni, hogy sajnos hiába kezdek valamit időben (ez sem mindig igaz :-) , valahogy mindig kifutok az időből.
A hímzések körbevágva, amúgy ettől féltem a legjobban, és talán ezért is nincs befejezve sok-sok hímzésem. Féltem ha elrontom, rosszul vágom, hogy fogom tudni javítani. Beszereztem ilyen guruló vágó alkalmatosságot és patchwork vonalzót is, amik nagyon bejöttek nekem. Sokkal egyszerűbb, pontosabb a vágás, és gyorsabb is.
Szétraktam a képeket és lefotóztam, hogy ne keverjem össze a sorrendet.

A következő fáziskép - a dátum már 24-ét jelez, de csak mert éjfélkor átugrott, ez még javában éjszaka. Ebben a fázisban maradt 24.-én estig.
A zöld az unokahugom kedvenc színe, igazából mintás anyagot szerettem volna, de olyat, ami nem nyomja el a képeket. Nem kaptam a városban, ez pedig megtetszett és egy elég jó tartású, keményebb, vastagabb anyag, és mivel faliképnek készült, emmellett döntöttem.
A fenti kép jobban visszaadja a színét.

Ez lett a (majdnem) végeredmény. Majdnem, mert időközben a gépem felmondta a szolgálatot, tönkrement az ékszíj (31 év után nem csoda), a másik gépemmel jutottam el idáig. Az egy név nélküli gép, ajándék volt az overlock mellé a boltban, így nem sokat lehet tőle várni. Olyan hangos volt és nem is vagyok hozzászokva, így inkább a speppelést elhagytam egyenlőre. Majd a másik géppel, ha hazakerül.







     Végül 25.én hajnalban lett "kész", de mivel aznap jöttek ebédre, így nem késtem vele. Még befejezésre vár. A virágokat egy másik, sokkal vékonyabb anyagból vágtam ki, alávasaltam, körbevarrtam és ezután lettek rávarrva. A fejemben van egy elképzelés a steppelésről, de hogy meg tudom-e valósítani, nem biztos. Soha nem steppeltem még, max a hímzést varrtam körbe a párnán és a terítőn is.
     Ezek voltak az utolsó munkáim. De van még mit mutatnom :-) Így megéri benézni máskor is ;-)

Köszönöm, hogy itt voltál, remélem tetszett, amit láttál :-)
Egyre melegedő, napsütéses napokat kívánok !

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól átgondoltad, megtervezted és megvalósítottad!

    VálaszTörlés
  2. NAGYON jól sikerült ez a kép, a 13 szépség tényleg szépségesen érvényesül! Tetszik a virág applikációd, ügyes vagy!

    VálaszTörlés