2019. július 26., péntek

Befejezésre váró hímzések II.

     Folytatom a befejezésre váró hímzések bemutatását. 
Az első egy kakukktojás. Ezt nem én hímeztem, ajándékba kaptam. Mikor is hímeztem életem első, egyben a mai napig egyetlen RR-t ? 2012 vagy 2013 ? Mindegy. Nemzetközi RR volt, ketten voltunk Szlovákiából Saroltával. Az RR végén Sarolta ezt a hímzést küldte ajándékba, tudta szeretem Renato Parolin mintáit. Hálás köszönet érte, nagyon megörültem neki, de sajna azóta sem kapta meg végleges formáját.
     Na most már kezdem rosszul érezni magam, ideje lenne egy kis időt szakítani a befejezésekre is. Végignéztem az előbbi bejegyzést, sok ajándéknak készült, mégsem fejeztem be. Igaz akiknek készült nem tudnak róla :-) legalább ez vígasztal, enyhíti a lelkiismeret furdalásomat. 


     Ez pedig a legutolsó befejezett hímzésem. Ez is karácsonyi ajándéknak készült, de mivel Csilla unokahugom tavaly elköltözött Törökországba, nem került átadásra (bevallom csak tavaly Szilveszterkor kezdtem hozzá, így ez más okból is lehetetlen lett volna). Pont a mai napon került átadásra, sajna nem személyesen, pedig hiányzik a csajszi :-) Ez direkt nem lett keretezve, hogy a csomagban kisebb helyet foglaljon, könnyebben lehessen szállítani repülőn.


A szöveg pontos fordítását nem tudom, csak a tartalmát (google fordítóva), csak azt tudom, hogy pontosan ráillik az én drága, kissé szédült unokahugomra :-) 
"Nem azért vagyok itt, hogy átlagos legyek, hanem hogy fantasztikus,  (bámulatos, megdöbbentő) legyek"
     Csilla költő, író. 2016 karácsaonya előtt jelent meg első verseskötete. Vagy ezt már írtam? Most készül a második és az első regénye, amire ösztöndíjat is kapott.


Ez pedig az aktuális hímzésem.
A fotó májusi, igaz keveset hímeztem, messze még a vég, de már 13 levél van készen.
Szerelem volt első látásra.
Renato Parolin, minő meglepetés :-)   

Nagyon tetszenek az indái, ahogy kanyarognak :-) és a kék-lilás kék színek.
     Lassan már el kellene kezdeni a karácsonyi ajándékokat is. Igaz eddig még csak egy mintáról döntöttem el, hogy ez fog készülni, és hogy kinek lesz. Augusztus közepén készülünk nyaralni, ott tervezem hímezni. Lehet felváltva az RP hímzésemmel, mert a másik monochróm - egyhangú fekete sorok :-)
     Legközelebb a nem keresztszemes alkotásokat mutatom. 

Kellemes hétvégét, jó pihenést minden látogatómnak !


4 megjegyzés:

  1. Hú, micsoda munka az unokahúgodnak készült kép!
    A lila fürtös virágokról pedig a DFEA-virágok jutottak az eszembe.
    Vajon milyen karácsonyi ajándékokat találtál ki?

    VálaszTörlés
  2. Végigcsodáltam mind a két bejegyzésedet, hát, a Te fiókod is eléggé tele van... :) Nekem a hímzés mindig sokkal könnyebben ment, mint a befejezés... lehet, jövőre egy közös "befejezős-nap"-ot kellene rendeznünk... bár lehet, Rita rendesebb, mint mi... :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Á, nálam is lapul egy-két őskövület!

      Törlés
    2. Ezzel valahogy én is így vagyok. Nagyon jó ötlet, talán nem is kellene várni egy évet ;-)
      Köszi lányok, valahogy egyszerűbb kézbe fogni a hímzőtűt, mint a többi kelléket a befejezéshez. De majd megrőltetem magam :-)

      Törlés