2019. szeptember 1., vasárnap

Kreatív, de nem hímzés

    Gyakrabban kellene bejegyzést írnom. Megint eltelt egy hónap, és még arra sem beszélhetem ki magam, hogy nincsennek fényképek a műveimről. Talán kevesebb szöveget kellene írnom egy bejegyzéshez. Kinek van annyi ideje a mai világban, hogy elolvassa azt a rengeteg betűt? Az életben is sokat beszélek :-) ha olyan kedvem van. Mostanában ritkán van kedvem :-(
     Tegnap úgy felcseszték az agyamat, hogy forrtam a dühtől. Dühöngtem egy darabig, majd elővettem a hímzésemet (este 10-kor). Hajnali fél kettőig bökködtem, míg el nem fogyott a fonalam. De lenyugodtam :-) Sokáig néztem a kész részletet, simogattam, gyönyörködtem benne. Ti is szoktátok simogatni a hímzéseiteket? Piros vászonra hímzek, de a csodalámpámnál látom valahogy.
    Most pedig jöjjönek a képek, minimális szöveggel :-))))))



    A tavalyi májusi Kávészünet "szatyrai" baloldali az enyém a másik a Berni alkotása.



Papírfonás (Salgótarján, workshop Gabó-Art szervezésében, Kaposvári Zsuzsa vezetésével) első próbálkozás. Baloldali a Bernié, az a szebb. Középen az agyag manót is ő csinálta, talán a bogácsi táborban.




Szintén papírfonás, szintén ott.



Ugyanott egy kis paverpol próbálkozás, Szabó Szilvia vezetésével. Sajna nem volt idő lefesteni (két napos kreatívkodás után már kezdett elfogyni a férj türelme - se autó, se asszony ;-) ), azóta sincs lefestve, kár ... a felső a Bernié.


Aznap déletőtt mixmédia kép. Györgyi útmutatásaival, közös munka, ezt szerettem a legjobban csinálni. 




Egy kis repesztés, festés, stencilezés - első kettő Berni, az alsóra pedig még vár egy kis antikolás (kb. fél éve)



Első épkézláb horgolásom. Tavaly a kánikulában Tatán ezzel pihentem. Még blokkolni kellene. A fonal nagyon tetszett (-ik), de talán vastagabb tű kellett volna, kicsit keményre sikeredett, nem nagyon lehet nyakon körbe tekerni, talán egy csatt kellene hozzá.



Berni, lassan már 12 évvel ezelőtti munkám, de még most is alakulgat :-))))))
A pöttyös Szandi ruha kétrészes, egy fellépésre készült, tüllös aljú alsószoknyával. Van hozzá egy horgolt barett is (tényleg, az hol is van?) ami kicsit nagy lett, és kisebbítésre vár, valahol.
A másikat együtt varrtuk, csak a szoknyát, tanulgat gépen varrni, de ebbe csak a gumit fűzte be.
Azóta készült még egy hasonló, rejtett zsebekkel.
Nemrég vettem vagy 90db régi Burdát, bele kell fogni a varrásba újból, közben tanítani a leányzót. Divattervezőnek készül, alapozunk egy kicsit :-) csak lenne több szabadidőm. 

Igyekeztem (hi-hi-hi) keveset írni :-))))))
Most újból fotózás jön, szóval egy hónapig nem hallotok felőlem.

Jaj és elkezdtem a karácsonyi ajándékok hímzését. Majd mutatom azokat is.

Szerencsés iskolakezdést mindenkinek, és szép őszt. Én már nagyon várom, a színeket, a reggeli ködöt, az illatokat, az esti csendet.





3 megjegyzés:

  1. De szép nagylányod van!
    Látom, nagy munka folyik a színfalak mögött. Köszi, hogy bekukkanthattunk oda.

    VálaszTörlés
  2. Sok szép kreatív dolgot készítettél, gratulálok! Azért szeretem felrakni a blogra, mert ott mindent napra pontosan előlehet keresni :)

    VálaszTörlés
  3. De jó újra látni Téged! - ill. téged olvasni, Bebit meg látni is :)
    Fantasztikus dolgokat alkottatok, nagyon jó lehet az a kreatív hely!

    VálaszTörlés